اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار با شروع معاملات سومین هفته اردیبهشت، کاهشی شد. افت ۵۰۰ تومانی این اسکناس در پی خوشبینی معامله‌گران نسبت به تصمیمات سیاسی رخ داد. آنها امید دارند سفر گروسی به تهران سرآغاز توافقات جدید بر سر برجام باشد.
۱۲:۵۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 قیمت دلار امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، با کاهش ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار با افت پلکانی در کف کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-05-05 at 12.24.16 PM

مهمترین خبری که توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده موضوع سفر گروسی به تهران و امید برای بهبود روابط سیاسی و اقتصادی و کاهش تحریم‌هاست. از همین رو فعالان بازار ارز برای هر گونه مبادله‌ای دست به عصا شده‌اند و معتقدند قیمت دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد.

با وجود اینکه کارشناسان اقتصادی همواره به رشد تورم و افزایش انتظارات تورمی تاکید می‌کنند، اما روابط مساعد سیاسی را اهرمی برای بهبود اوضاع اقتصادی می‌دانند.

قیمت تتر ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۲۲۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۶۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با رقم ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است و افت ۷۵۰ تومانی دارد.

قیمت پوند انگلیس با افت هزار تومانی روی رقم ۷۶ هزار و ۷۳۰  تومانی ایستاده و یورو نیز روز شنبه با کاهش ۵۰۰ با رقم ۶۵ هزار ۸۷۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز برخلاف بازار آزاد افزایش بیش از ۱۰۰ تومانی داشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان عرضه شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قیمت دلار
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین