اخبار
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است گفت: این طرح تصویب می‌شود زیرا سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه موافق هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت از تدوین لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران با هدف بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها خبر داد و گفت: تصویب این لایحه به بهبود وضعیت معیشتی پرسناران کمک خواهد کرد.
امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد.
در مورد عمل پیکرتراشی باسن و پیکرتراشی پشت کمر چه می دانید؟ پیکرتراشی یکی از روش های لاغری سریع برای تمامی افراد است. در صورتی که در قسمت پشت کمر یا باسن خود چربی های اضافه دارید می توانید از طریق بادی کانتورینگ این چربی ها را از بین ببرید. علاوه بر این اگر باسن کوچکی دارید می توانید با تخلیه چربی های پشت کمر آن ها را در باسن خود تزریق کنید و به فرم بدن دلخواه خود دست پیدا کنید. شما می توانید این عمل را در کلینیک دکتر نقشوار که بهترین جراح پیکرتراشی در تهران است انجام دهید و زیبایی را به اندا...
روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.
در منطقه ۱۹ هیچ بیمارستانی نداریم/هجمه سنگین سیاسی علیه تاکسی و اتوبوس «برقی»
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به هجمه سنگین سیاسی علیه تاکسی و اتوبوس «برقی»، گفت: برخی این کار را زیر سوال می‌برند؛ اما این کار علمی است و نخبگان تحت تاثیر جو امیال سیاسی برخی افراد سودجو قرار نگیرند.