اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۱۴

بازارچه نقل و انتقالات‌/آندو در راه بازگشت به استقلال/تونی به دنبال حفظ اسکلت تراکتور

فصل نقل وانتقالات‌ فوتبالی، چند روزی شروع شده و مثل همیشه بازار شایعات هم در این میان داغ داغ است.
۱۴:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
به گزارش وانانیوز، با وجود اینکه وضعیت مدیریتی وکادر فنی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مشخص نیست اما بیشتر اخبار و شایعات در فصل نقل وانتقالات حول و حوش این دو تیم است.

بر این اساس: بازار شایعات نقل و انتقالات‌ را بررسی کردیم که از نظر خواهیم گذراند:

تقویت جناح‌های چپ و راست دفاعی اولویت سرخپوشان برای فصل جدید

تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت اعضای هیات مدیره و مدیر عاملش بزودی مشخص می‌شود.طبق شنیده‌ها حمیدرضا سیاسی و پروین گزینه های هیات مدیره پرسپولیس هستند و از خادم، امیر عابدینی و منتقمی به عنوان گزینه‌های مدیر عاملی پرسپولیس نام می‌برند.همچنین گفته می‌شود که بهنام پیشرو کیش دوباره حامی مالی باشگاه پرسپولیس می‌شود. به هر حال سرخ پوشان منتظرند تکلیف مدیریتی و مدیر عاملی شان هر چه سریعتر مشخص شود تا در فصل نقل و انتقالات از رقیبان عقب نیافتند.

تیم فوتبال پرسپولیس فصل گذشته از ناحیه کمبود بازیکن دچار مشکل بود، بنابراین در فصل نقل و انتقالات نیاز به جذب مهره های زیادی دارد. اولویت خریدهای پرسپولیس می‌تواند مربوط به دو سمت چپ و راست خط دفاعی باشد که فصل گذشته حسابی این تیم را آزار داد همچنین به احتمال زیاد پرسپولیس یک گلر خارجی هم جذب می‌کنند.
 
پرسپولیس فصل گذشته از جناح چپ آسیب زیادی دید، مهرداد پولادی در میانه راه، پرسپولیس را تنها گذاشت و به قطر رفت.بعد از آن میثم حسینی هم در این جناح نتوانست انتظارات را برآورده کند و در زمان در خشان از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شد، به هر حال سرخپوشان فصل را در جناح چپ با حمید علی عسگر به پایان رساندند. بازیکنی که پست تخصصی‎اش بال سمت راست و نه دفاع چپ است. برهمین اساس اولین هدف سرخپوشان جذب مدافع چپ جدید است.

طبق شنیده‌ها دیو سالار، گردانی یا حیدریه سه گزینه پرسپولیسی ها برای دفاع چپ در فصل بعد هستند.مهرداد جماعتی هم با فولاد تمدید کرد و از لیست بازیکنان مد نظر پرسپولیس خارج شد.همچنین گفته می‌شود که پرسپولیسی‌ها مذاکره با رامین رضائیان را متوقف کردند و با محمد ایرانپوریان وارد مذاکره شدند.

گفتنی است: گابریل، اومانا و تادئو بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیست برانکو برای فصل بعد حضور ندارند، سرمربی پرسپولیس گابریل را به دلیل بی نظمی‌ها، تادئو را به دلیل عدم آمادگی لازم و اومانا را به خاطر برخی اشتباهات در بازی های  حساس از لیست فصل بعد کنار گذاشته است.بر این اساس، یک هافبک و یک مهاجم کروات مورد نظر برانکو برای فصل بعد هستند.

فرناندو گابریل هافبک خلاق و چپ پای پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپولیس ها دلخور است و اعلام کرده که دیگر به این تیم بر نمی‌گردد.این هافبک برزیلی قرار است از طریق فیفا پیگیر حق و حقوش شود.
همچنین مایکل اومانیا بعد از اتمام مهلت 10 روزه به باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش قصد دارد به فیفا شکایت کند، گفته می‌شود که پرسپولیسی‌ها نامه این مدافع کاستکاریکایی را جدی نگرفتند و حتی تماسی هم با وی نداشتند، بنابر این اومانیا از مدیر برنامه‌هایش خواسته از طریق فیفا پیگیر فسخ قرار داد باشد.

 طبق شنیده‌ها تادئو بازیکن برزیلی پرسپولیس هم گفته قرا ر دادش را فسخ نمی‌کند و به فیفا شکایت می‌کند. اگر این سه بازیکن خارجی به فیفا شکایت کنند آن وقت به پرونده های شکایتی مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس اضافه می شود.

شنیده ها حاکی از آن است بابک حاتمی،محمد عباس زاده، مسعود همامی، مهدی دغاغله، مبین میردورقی، ژوزه تادئو با داشتن قرارداد مد نظر برانکو برای فصل بعد نیستند.


از بین 10 بازیکن به نام های محمد نوری، هادی نوروزی، امید عالیشاه،‌مهدی طارمی، مهدی جعفرپور، محمدرضا خانزاده، فرناندو گابریل، رضا خالقی فر، حمید عسگری، پیام صادقیان و افشین اسماعیل زاده، برانکو فقط روی چهار نفر از این بازیکنان برای فصل بعد حساب ویژه باز کرده است.

طبق شنیده های سوشا مکانی، علیرضا علیپور، احمدنورالهی، میلاد کمندانی، محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی در لیست برانکو برای فصل بعد هستند.

رسول بیرانوند، علیرضا عزتی، سید جلال حسینی، محمدرضا ایرانپوریان، قاسم حدادی فر، کمال کامیابی نیا و کریم انصاری فرد گزینه های پرسپولیس برای فصل بعد هستند.

همچنین فرشاد احمدزاده که برای خدمت سربازی دو سال در تیم تراکتورسازی توپ می زند دوباره به پرسپولیس باز گشته است.

مهدی طارمی هم به احتمال زیاد فصل آینده در پرسپولیس می ماند محمد نوری هم علاوه بر تیم‎های قطری سه پیشنهاد خوب دیگر هم برای فصل بعد دارد به هر حال گفته می شود که برانکو قبل از ترک ایران به نژادفلاح بیان کرده که برای هفت پست نیاز به جذب بازیکن دارد که شامل خط دروازه، دفاع چپ و راست، مدافع میانی، هافبک دفاعی، هافبک طراح و مهاجم نوک است.

به هر حال بایددید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات می تواند یارگیری خوبی کند یا نه!

 آندو تیموریان در آستانه بازگشت به استقلال

آبی پوشان پایتخت همانند رقیبشان پرسپولیس از لحاظ مدیریتی و کادر فنی بلاتکلیف هستند.

همچنین با اینکه گفته می شد، آخرین روز کاری افشارزاده امروز است اما وی این موضوع را تکذیب کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که صاحب پناه، قریب، اولیایی واعظ آشتیانی وفتح اله  زاده گزینه های مدیر عاملی استقلال هستند، همچنین چند گزینه از جمله واعظ آشتیانی، قریب و اولایی عنوان کردند که حاضر نیستند مدیر عامل آبی پوشان پایتخت شوند.

شرکت توسعه صنایع نوین فصل پیش هم حامی مالی استقلال بوده به احتمال زیاد فصل بعد هم هزینه های این تیم را تامین می‌کند، این شرکت به شرطی اسپانسری را قبول کرده که قرارداد سه ساله بسته شود و وزارتی ها هم این موضوع را قبول کردند.

نامجومطلق، پرویز مظلومی، فیروز کریمی، جواد زرینچه و علیرضا منصوریان گزینه‎های سرمربیگری استقلال هستند که همچنین اسکوپیچ، دونادونی، ماتیوس، جمال حاجی ژوران دیارا، ژوزان ماچیچ، گونش و سیموندی گزینه های خارجی برای هدایت آبی پوشان پایتخت در فصل جدید هستند.

به هر حال استقلالی ها به علت نداشتن سرمربی هنوز فعالیتشان را در نقل و انتقالات شروع نکردند.

بختیار رحمانی هم عنوان کرده که اولویتش برای فصل اینده تیم استقلال است اما تکلیف سرمربی این تیم هنوز مشخص نیست.

همچنین استقلال فصل گذشته در درون دروازه ضعف هایی داشت و مسئولان به دنبال تقویت تیمشان در این پست هستند براین اساس گفته می شود که سیدمهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند گزینه های اصلی استقلال برای دروازه بانی فصل بعد هستند.

همچنین طبق شنیده ها آندو تیموریان هافبک جنگنده تراکتورسازی به احتمال زیاد فصل بعد به استقلال بر می گردد، چرا که وی دوست دارد در تهران بازی کند و بهترین گزینه برای وی استقلال است.گفته می شود، نامزدهای مربیگری استقلال روی آندو حساب ویژه ای باز کردند، همچنین احتمال جدایی مگویان از استقلال وجود دارد.
لیست مازاد و خرید باشگاه سپاهان مشخص شد

 فرکی بیان کرده که به دنبال حفظ شاکله اصلی تیم است، همچنین وی لیست بازیکنان مازاد و خریدش را تحویل باشگاه داده است.پس از قطعی شدن جدایی جواهیر سوکای به نظر می رسد مارسیو خسوس دیگر بازیکن خارجی هم از این تیم جدا شود.

طبق شنیده‌ها از بین رحمان احمدی و شهاب گردان دروازه‌بانان سپاهان به احتمال زیاد یکی از آنها فصل بعد در این تیم نخواهد بود.

همچنین گفته می‌شد که حاج‌صفی از بوخوم آلمان پیشنهاد دارد اما خوروش سرپرست تیم سپاهان این موضوع را تکذیب کرد.

بر اساس شنید‌ه‌ها سید جلال حسینی، امید ابراهیمی و لئوناردو یادوانی گزینه‌های خرید سپاهان برای فصل بعد هستند.
تونی خواستار حفظ آندو در تراکتورسازی

تیم تراکتور‌سازی هم برای اینکه از قافله عقب نیافتد فعالیتش را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده است در حالیکه گفته می‌شد که عباسی با منصوریان برای فصل بعد مذاکره است اما مدیر عامل تراکتورسازی این موضوع را تکذیب و بیان کرد که تونی سرمربی فصل بعد تراکتورسازی است.

گفته می‌شود، فرشاد احمدزاده، مهرداد بایرامی، آندرانیک تیموریان فصل آینده در تراکتورسازی حضور نخواهند داشت به هر حال تونی از مدیرعامل تراکتورسازی خواسته که آندو تیموریان را برای فصل بعد حفظ کند.
بازیکن هلندی تنها خروجی نفت 

تیم فوتبال نفت تهران هم همواره به دنبال جذب بازیکنان جوان و مؤثر در فصل نقل و انتقالات بوده است.

با وجود اینکه علیرضا منصوریان جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال برای فصل بعد است، اما قنبرزاده بیان کرده که منصوریان با نفت قرارداد دارد و فصل بعد هم روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

سرمربی نفت تهران حتی پا را فراتر گذاشته و گفته که منصوریان برای فصل بعد به باشگاه برنامه داده است و بیان کرده که بازیکنان فعلی را حفظ کنیم.

بر این اساس طبق گفته قنبرزاده، تیم فوتبالنفت تهران لیست مازادی ندارد.

دکمن بازیکن هلندی نفت تهران به علت اتمام قراردادش از این تیم جدا شد.

گفته می‌شود یادوانی و عزتی هم از این نفت تهران جدا می‌شوند.
کارلوس سانتوس اولین بازیکن جدا شده از ذوب‌آهن

مدیران ذوب‌آهن در چند سال گذشته‌ نشان دادند که در جذب بازیکن خوب و مؤثر کارآمد هستند.

کاوه رضایی بهترین خرید ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم بود که توانست گل‌های زیادی را برای این تیم به ثمر برساند.

ذوب‌ها از ماندن گل‌محمدی در تیم‌شان اطمینان دارند بر این اساس آنها منتظرند گل‌محمدی لیست خرید بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد را بدهد تا برای جذب بازیکنان اقدام کنند.

کارلوس سانتوس برزیلی به دلیل نرسیدن به توافق مالی از ذوب‌آهن جدا می‌شود البته گل‌محمدی نام این بازیکن و علی حمام را در لیست خود قرارداده بود اما سانتوس با ذوب به توافق نرسید و این تیم را ترک خواهد کرد سعید آذری مدیر عامل ذوب‌آهن بعد از گفت‌وگو با گل‌محمدی حالا به دنبال تمدید قرارداد با حمام است.

این احتمال هم وجود دارد که قاسم حدادی‌فر با رضایت گل‌محمدی به تیم پرسپولیس بپیوندد.
مدیر عامل جدید فولاد هنوز انتخاب نشده است

تکلیف مدیریتی فولاد با استعفای دهکردی هنوز مشخص نیست، اسکوییچ با فولاد قرارداد دارد اما منتظر حضور مدیرعامل جدید است تا تکلیفش برای فصل بعد مشخص شود.

فولادی‌ها که فصل گذشته بازیکنان زیادی را به خا طر خدمت سربازی از دست دادند به دنبال این هستند که با جذب چند بازیکن لیست‌شان را برای فصل بعد پر کنند.

به هر حال این تیم به علت اینکه هنوز تکلیف مدیر عاملش مشخص نیست وارد بازار نقل و انتقالات نشده است.
وضعیت نامشخص مدیر عامل و سرمربی سایپا 

با توجه به تغییر مدیر کارخانه سایپا تکلیف رضایی مدیر عامل این تیم برای فصل بعد مشخص نیست، همچنین حضور جلالی روی نیمکت سایپا برای فصل بعد هنوز قطعی نشده است.

به هر حال باید دید سایپا پایبند سیاستش در زمینه بازیکن سازی است یا نه!
صبا در آستانه واگذاری به مالک جدید

تیم فوتبال صبا هم قرار است به زودی مالک جدید خود را از طریق مزایده بشناسد.

این احتمال وجود دارد که جهان‌بینی به مدیریت خود در صبا ادامه دهد اما تکلیف مهدی تارتار در این تیم هنوز مشخص نیست.

به هر حال صبایی‌ها وقتی که مالک جدیدشان انتخاب شد وارد بازار نقل و انتقالات می‌شوند.

مرزبان در پدیده می‌ماند

در حالیکه مسئولان پدیده بیان کردند که با مرزبان برای فصل بعد به توافق رسیدند اما مرزبان این موضوع را تکذیب و بیان کرده که توافقی با مسئولان نداشته است.

گفتنی است، پدیده‌ای‌ها برای اینکه از دیگر رقبا در فصل نقل و انتقالات عقب نیافتند باید هرچه سریعتر تکلیف سرمربی‌شان مشخص کنند.



فرهاد پورغلامی گزینه انزلی‌چی‌ها برای فصل بعد

محجوب مالک، ملوان 70 درصد سهامش را به فرمانداری تحویل داد بر این اساس داریوش بهشتی مدیر عامل باشگاه نسل ابومسلم خواهان خرید باشگاه ملوان است.

همچنین آذرگون عضو هیئت مدیره ملوان بندرانزلی بیان کرده که ملوان به صورت مزایده فروخته نمی‌شود.

در حالیکه محجوب کل سهامش را به فرمانداری تحویل داده اما با فرهاد پورغلامی برای هدایت انزلی‌چی‌ها در فصل آینده مذاکره داشته است.

به هر حال باید دید تکلیف مالکیت، مدیر عاملی و سرمربیگری ملوان به زمان مشخص می‌شود.

گفته‌ می‌شود که فرزاد حاتمی به احتمال زیاد این باشگاه را ترک می‌کند.
مالک جدید راه‌آهن به زودی مشخص می‌شود

تیم فوتبال راه‌آهن هم جزو تیم‌هایی است که وضعیت مالکیتش مشخص نیست.

این تیم در مزایده اول به فروش نرسید، بر این اساس مزایده دوم این تیم با دو میلیون کمتر یعنی 12 میلیارد تومان برگزار می‌شود.

گفته‌ می‌شود یک شرکت آرایشی خواهان خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن است فرهاد کاظمی سرمربی این تیم هم گفته دینش را به تیم راه‌آهن ادا کرده و دیگر در این تیم نمی‌ماند.
رسول خطیبی گزینه جدی سرمربیگری گسترش فولاد 

تیم فوتبال گسترش فولاد بالاخره با فرزاد کمالوند تمدید کرد.

طبق شنیده‌ها حضور مرزبان و قلعه‌نویی در تیم گسترش فولاد منتفی شده است.

به هر حال تیم متحول شده گسترش فولاد امیدوار است با انتخاب سرمربی هرچه سریعتر وارد فصل نقل و انتقالات شود.
استعفای مدیر عامل استقلال خوزستان پذیرفته نشد

فاضل بختیاری مدیر عامل استقلال خوزستان از سمتش استعفا داده اما اعضای هیئت مدیره استعفایش را قبول نکردند.

همچنین به نظر می‌رسد که ویسی فصل بعد هم روی نیمکت آبی‌پوشان اهواز می‌نشیند.

لامین دیاوارا از تیم استقلال خوزستان جد شد.
احتمال انتقال امتیاز فولادنوین به شهرداری 

تیم فوتبال فولاد‌نوین اهواز به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است این تیم قرار است امتیازش را به تیم دیگری بفروشند و با نام جدید در لیگ یازدهم شرکت کند.

این احتمال هم وجود دارد که فولادنوین مالکیتش به سازمانی همچون شهرداری انتقال یابد.

گفتنی است، مسجد سلیمانی‌ها تلاش می‌کنند امتیاز فولادنوین را خریداری کنند تا تیم‌شان در لیگ پانزدهم هم حضور داشته باشد.

سید کوروش موسوی، سرمربی فولادنوین هم ادامه همکاریش با این تیم منوط به مشخص شدن مالک جدید است.

سیاه‌جامگان به دنبال جذب بازیکنان مطرح

سیاه‌جامگان با صعودشان به لیگ برتر، سهمیه خراسان را در این لیگ به عدد 2 رساندند.

عباسی مدیر عامل این تیم است و به نظر می‌رسد رضا مهاجری هم هدایت این تیم در فصل آینده را برعهده خواهد داشت.

به هر حال مسئولان سیاه‌جامگان قصد ندارند در اولین حضورشان در لیگ برتر زنگ تفریح دیگر تیم‌ها باشند بر این اساس آنها می‌خواهند بازیکنان خوبی را برای فصل بعد جذب کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاشار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
ترکتور سعی کن ادینیو را نکه دارد
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین