اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۵۳۳

برزیلی 35ساله برگشت

لوسیانو ادینیو در فصل 94-93 با به ثمر رساندن 20گل در 30بازی برای تراکتورسازی موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کند اما پس از آن با وجود پیشنهاداتی که برای تمدید قرارداد داشت، تصمیم گرفت به السیلیه قطر برود و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند...
۱۶:۵۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-لوسیانو ادینیو در فصل 94-93 با به ثمر رساندن 20گل در 30بازی برای تراکتورسازی موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کند اما پس از آن با وجود پیشنهاداتی که برای تمدید قرارداد داشت، تصمیم گرفت به السیلیه قطر برود و فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند. این مهاجم برزیلی اما در لیگ ستارگان قطر نتوانست نمایش خود در لیگ برتر ایران را تکرار کند و به همین دلیل به همکاری‌اش با این تیم پایان داد تا شایعه بازگشت دوباره‌اش به ایران مطرح شود.
 ادینیو در هفته‌های اخیر پیشنهادهایی از تیم‌های ایرانی داشت و تراکتورسازی نیز به شدت دنبال بازگشت او بود که دوشنبه شب این اتفاق افتاد و مهاجم محبوب تبریزی‌ها پس از توافق با سردار آجورلو با عقد قراردادی یکساله به تراکتورسازی پیوست.  تراکتورسازی موفق شد محمد ابراهیمی مهاجم گلزن فصل گذشته گسترش‌فولاد را پس از دو فصل دوباره به تیم خود بازگرداند و حالا با جذب ادینیو انتظار می‌رود خط حمله تیم امیر قلعه‌نویی در لیگ شانزدهم مهار نشدنی باشد.
مصطفی آجورلو مدیرعامل تراكتور بعد از توافق با ادینیو در صفحه اینستاگرامش نوشت: « خوشحالم خبر پیوستن آقای ادینیو به تراکتور را اعلام کنم. او امروز قرارداد انتقال به تراکتور را امضا کرد. این انتقال حاصل یک هفته مذاکره فشرده با این بازیکن عزیز بود. امیدوارم این خبر بتواند هواداران بزرگ تراکتور را شادمان کند. ما با هم به سوی قهرمانی حرکت می‌کنیم؛ همه با هم، دست در دست هم، به امید خداوند سالى رویایی خواهیم ساخت.»
آجورلو با این اقدامش بین هواداران محبوب‌تر شد چراكه مدیرعامل قبلی با وجود اصرار هواداران نتوانست ادینیو را حفظ كند و حالا هواداران از بازگشت آقای گل خوشحال هستند. ادینیو دو فصل پیش با عقد قراردادی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان به تراکتورسازی پیوسته بود. او در سایت ترانسفرمارکت با مبلغ 338هزار یورو ارزش گذاری شده که معادل حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است، یعنی 100میلیون بیشتر از رقمی که در بار نخست به تراکتورسازی پیوسته بود. جالب است بدانید ارزش کنونی این بازیکن با بالاترین مبلغی که در این سایت برای او در طول دوران بازیگری‌اش نظر گرفته شده است، حدود 40هزار یورو فاصله دارد که این موضوع نشان دهنده عملکرد بدون نوسان مهاجم گلزن برزیلی است. باخبر شدیم این بازیكن با 400هزار دلار جذب تراكتورسازی شده و او هم با این رقم هفته آینده همزمان با اغاز تمرینات تراكتورسازی راهی تبریز می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین