اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۶۹۶

ادینیو: با هر شماره گل می‌زنم

لوسیانو ادینیو مهاجم تراكتورسازی در بازی‌های تداركاتی این تیم از ابتدا به میدان نرفت اما امیدوار است در مسابقات لیگ جایگاهش را در تركیب ثابت به‌دست بیاورد...
۱۳:۴۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| لوسیانو ادینیو مهاجم تراكتورسازی در بازی‌های تداركاتی این تیم از ابتدا به میدان نرفت اما امیدوار است در مسابقات لیگ جایگاهش را در تركیب ثابت به‌دست بیاورد. ادینیو قصد دارد امسال دوباره آقای گلی را تكرار كند و جام قهرمانی را هم به دست بیاورد، به همین دلیل تمریناتش را فشرده انجام می‌دهد. او در همین رابطه گفت‌وگویی انجام داد.
  • شرایط در تراكتورسازی در این مدت چطور بوده؟
به نظر من همه چیز عالی است. ما با یك تیم قدرتمند برای لیگ آماده می‌شویم و واقعا بازیكنان ستاره‌ای را گرفتیم. خوشحالم كه در این تیم و با امیر قلعه‌نویی كار می‌كنم. به نظر من این تیم می‌تواند بالاخره قهرمان لیگ شود چون با این بازیكنان از تمام تیم‌ها سر تر هستیم.
  • یعنی هواداران بالاخره می‌توانند به آرزویشان كه قهرمانی است، برسند؟
چرا نتوانیم قهرمان شویم؟ما عالی هستیم و هوادارانی داریم كه در آسیا نمونه هستند. به خاطر همین هواداران برگشتم چون به قول شما دلم لك زده بود برای تشویق‌هایشان. من آمده‌ام تا همراه تراكتور به این هواداران قهرمانی را هدیه بدهم. بازهم گل می‌زنم و آقای گل می‌شوم. همان سال هم گفتم آقای گل می‌شوم و شدم. امسال هم قول قهرمانی می‌دهم.
  • اما خیلی‌ها به سن بالای بازیكنان تراكتورسازی انتقاد كردند.
سن فقط یك عدد است. قهرمانی و افتخارهای بازیكنان تراكتور را هم ببینند. ما بازیكنان جوان هم زیاد داریم اما دركل همین بازیكنان باتجربه مثل نوری، بنگر، كرار و بقیه برگ برنده ما هستند. قلعه‌نویی كارش را بلد است و اتفاقا این انتقادها انگیزه ما را بیشتر می‌كند. خیلی از تیم‌های دیگر ایران دنبال این بازیكنان بودند پس خوب هستند.
  • هنوز هم اتفاقات روز آخر لیگ را یادتان هست؟
پس فكر می‌كنید برای چه برگشتم؟برگشتم تا آن روز را با گل‌هایم و تلاش بقیه بچه‌ها جبران كنیم. من یك ماموریت تمام نشده داشتم و برگشتم تا تمامش كنم.
  • از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتید؟
بله، پیشنهاد داشتم اما باید دینم را به تراكتور ادا می‌كردم. البته سپاهانی‌ها هم من را می‌خواستند اما من از اول هم گفتم كه به تراكتور برمی‌گردم. در ایران فقط برای تراكتور بازی می‌كنم. كاش شرایط مهیا بود و به قطر نمی‌رفتم و در این تیم می‌ماندم. با پیراهن تراكتورسازی از فوتبال خداحافظی می‌كنم چون واقعا ایران وطن دوم من است.
  • به خاطر پول از تراكتور رفتید؟
دستمزد من قابل قبول بود چون من آقای گل لیگ شده بودم. همان سال بازیكنان بزرگی از تراكتور رفتند و شرایط برای ماندن مهیا نبود. اما خوشحال هستم كه برگشتم.
  • در السیلیه آمار خوبی نداشتید، این مساله روی عملكرد شما تاثیر نمی‌گذارد؟
در قطر بار تیم روی دوش من بود و از لحاظ فنی تیم ضعیفی بود. به هر حال طبیعی است بازیكن در بعضی مواقع افت داشته باشد. امیدوارم در تراكتور به روزهای اوج برسم.
  • از نپوشیدن پیراهن شماره 10 ناراحت نیستید؟
نه، محمد ابراهیمی برادر من است و ناراحت نشدم. من با هر شماره‌ای برای تراكتور گل می‌زنم و برایم فرقی ندارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
baran
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
ایشالله آقای گل میشی تراکتور هم قهرمان
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین