اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۰۷۵

هزینه‌های استقلال بیش از دو برابر شد

هزینه‌های استقلال بیش از دو برابر شد
استقلال در سال مالی ۱۴۰۱ که با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان برای کادر فنی و بازیکنان خود هزینه کرد که با توجه به درآمد ۱۹۹ میلیاردی این باشگاه رقم قابل قبولی محسوب می‌شود.
۰۷:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

استقلال در سال مالی ۱۴۰۱ که با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان برای کادر فنی و بازیکنان خود هزینه کرد که با توجه به درآمد ۱۹۹ میلیاردی این باشگاه رقم قابل قبولی محسوب می‌شود. این رقم اما در سال ۱۴۰۲ به عدد سرسام‌آورد ۴۸۴ میلیارد تومان رسید و با توجه به کاهش درآمدهای باشگاه به ۵۶ میلیارد یک بحران بزرگ را در استقلال به وجود آورد. بازیکنان استقلال همین حالا به دلیل عدم دریافت مطالبات فصل گذشته در اعتصاب به سر می‌برند. اتفاقی که دلیلش افزایش غیرمنطقی هزینه‌ها و عدم توانایی در بحث درآمدزایی است که بین هزینه و درآمد باشگاه یک فاصله عجیب به وجود آورده است.

باشگاه پرسپولیس در صورت‌های مالی خود جزئیات مربوط به رقم قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان را ثبت نکرده است. این تیم در مجموع سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۲۹۱ میلیارد تومان هزینه داشته و استقلال هم مبلغ ۵۴۶ میلیارد را به عنوان هزینه‌های خود اعلام کرده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین