اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۴۲۱

بدون احراز هویت در بایننس ترید کن! کوین لوکالی پلتفرم ایمن و نامحدود برای تریدرهای ایرانی

۰۸:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

یکی از این صرافی‌های معتبر جهانی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال، کوین لوکالی است که به‌عنوان بروکر بایننس و پارنتر بای بیت، خدماتی متنوع در حوزه بازار کریپتو و فارکس به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی با ارائه امکانات فراوان برای معاملات آسان و مطمئن در بازار ارز دیجیتال، فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش می‌کند که با ایجاد فرصت مناسب برای ارتقاء آگاهی و تجربه مالی کاربران، فضای مالی امنی را برای کاربران خود فراهم کند.

این صرافی یکی از مورد اعتمادترین مجموعه‌ها برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات ایمن محسوب شده و خدمات و ویژگی‌های زیادی نسبت به سایر صرافی‌های مشابه ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر با کوین لوکالی و محصولات آن آشنا می‌شویم.

بدون احراز هویت در بایننس ترید کن! کوین لوکالی پلتفرم ایمن و نامحدود برای تریدرهای ایرانی

ثبت نام در کوین لوکالی

مراحل ثبت نام در کوین لوکالی مانند سایر صرافی‌ها است. پس از ورود به سایت این صرافی و تکمیل بخش‌های درخواست شده، شما صاحب یک حساب کاربری در این صرافی خواهید شد و مجاز به استفاده از تمام امکانات آن هستید. لازم به ذکر است که در ثبت اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشید تا پس از ثبت نام با مشکل تطابق نداشتن اطلاعات در زمان انجام معاملات مواجه نشوید.

کیفیت و سادگی محیط کاربری پلتفرم کوین لوکالی، موجب شده هر تریدری با کمترین سطح اطلاعات، به سادگی در آن فعالیت کند و در معاملات خود بهترین تجربه را داشته باشد. این صرافی با داشتن پشتیبانی همه جانبه و امکانات فراوان، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

احراز هویت در کوین لوکالی

اکثر صرافی‌ها برای ارائه خدمات به کاربران خود از آن‌ها درخواست می‌کنند که احراز هویت خود را انجام دهند. در واقع این صرافی‌ها احراز هویت را اجباری کرده و درصورت انجام ندادن این کار، اجازه انجام هیج معامله‌ای را نخواهند داشت. صرافی مکسی یکی از این پلتفرم‌هایی است که این روزها کاربران ایرانی و چند منطقه دیگر را با محدودیت روبه‌رو کرده و به آن‌ها در صورت احراز هویت نکردن خدمات ارائه نمی‌دهد.

محدودیت کاربران مکسی موجب شده اکثر کاربران آن دچار مشکل شوند و در پی یک صرافی جدید برای انتقال دارایی خود باشند. این در صورتی است که صرافی کوین لوکالی بدون نیاز به احراز هویت به مشتریان خود تمام امکانات و خدمات خود را عرضه کرده، و کاربران این صرافی می‌توانند با خیال آسوده به فعالیت در آن بپردازند. شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با هر گونه محدودیت صرافی بایننس از طریق کوین لوکالی اقدام به ثبت‌نام و فعالیت کنید.

بدون احراز هویت در بایننس ترید کن! کوین لوکالی پلتفرم ایمن و نامحدود برای تریدرهای ایرانی

خدمات و محصولات صرافی کوین لوکالی

همانطور که ذکر شد احراز هویت مکسی این روزها اجباری شده و اکثر کاربران آن از جمله ایرانیان، با محدودیت مواجه شده‌اند. با این حال صرافی کوین لوکالی بدون هیچ محدودیتی اما خدمات خود را در اختیار کاربران خود قرار داده و امکان استفاده محصولات این پلتفرم برای همه دنیا وجود دارد. خدمات این صرافی عبارتند از:

1- بازار فیوچرز

یکی از معتبرترین بازارهای مالی که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده فعالیت می‌کند، بازار فیوچرز است. این بازار به تریدرها این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به رمز ارز منتخب در کیف پول الکترونیکی خود، به معامله رمزارزها بپردازد. در واقع معاملات در فیوچرز، قراردادهایی است که بین دو تریدر بسته می‌شود و روی یک قیمت ثابت برای خرید و فروش در آینده نیز با هم توافق دارند. معاملات فیوچرز دوطرفه هستند و با استفاده از لوریج یا اهرم قابل انجام هستند. این بازار در کوین لوکالی برای تمام کاربران بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

2- بازار اسپات

در این بازار ارزهای دیجیتال به‌صورت خرید و فروش با هم مبادله می‌شوند. یعنی با انتخاب جفت ارزها، آنها را به هم تبدیل می‌کنیم. در معاملات اسپات با خرید و فروش ارزهای دیجیتال از افزایش قیمت آن‌ها سود دریافت کنیم. کوین لوکالی به‌عنوان یک صرافی معتبر، بازار اسپات را نیز با تنوع بالای ارزهای رمزنگاری شده، ارائه می‌دهد.

3- بازار فارکس

صرافی کوین لوکالی به منظور ارتقاء تجربه مالی، یک پلتفرم پیشرفته معاملاتی از بازار فارکس را ارائه داده تا کاربران بتوانند با اطمینان بالا معاملات خود را انجام دهند و از ۴۰% هدیه خوش‌آمدگویی در ابتدای کار بهره ببرند. این صرافی با پشتیبانی از بیش از ۷۰۰ رمز ارز، یکی از بهترین مجموعه‌ها برای آغاز سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

4- پشتیبانی ۲۴ ساعته

تیم پشتیبانی کوین لوکالی با پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران خود از طریق چت آنلاین، ایمیل و ثبت تیکت، در تمام روزهای هفته در دسترس بوده تا پاسخگوی تمام سوالات شما باشد و راهکارهای مناسب برای حل مشکلاتتان را ارائه دهد.

سایر خدمات صرافی کوین لوکالی

همانطور که ذکر شد صرافی کوین لوکالی در لیست معتبرترین صرافی‌های جهانی قرار دارد و خدمات ارزنده‌ای به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی با حمایت از کاربران خود، آن‌ها را از اجباری نبودن احراز هویت مطمئن ساخته و تمام محصولات و بازارهای خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

از سایر خدمات این صرافی محبوب می‌توان به لیست نکردن‌میم‌کوین‌های بدون پشتوانه، ترید بدون محدودیت در عمق مارکت بایننس و بای بیت، بالاترین حجم معاملات، پشتیبانی از ولت‌های دو صرافی بایننس و بای بیت، پشتیبانی از زبان‌های مختلف، اطمینان از عدم تغییر IP، پشتیبانی از فارکس در بستر متاتریدر ۵، جزو ۲۰ بروکر برتر فارکس در دنیا، اشاره کرد.

با یک بار ثبت‌نام، هم وارد بازار فارکس شوید، هم ارز دیجیتال

باوجود محدودیت‌هایی که کاربران ایرانی در اکثر صرافی‌ها با آن مواجه شده‌اند، حضور یک پلتفرم معتبر بدون نیاز به احراز هویت یکی از مهمترین دلایل برای فعالیت در بازار‌های مالی محسوب می‌شود. صرافی کوین لوکالی با سال‌ها حضور در بازار رمزارزها و فارکس، خدمات ارزنده‌ای را بدون نیاز به احراز هویت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با ورود به سایت این صرافی و ثابت نام در آن، از تمام امکانات کوین لوکالی بهره‌مند شوید و ازاز فرصت‌های این صرافی برای معاملات خود در بازار مالی استفاده کنید. . تنها با انجام چند مرحله ساده، شما به یکی از کاربران کوین لوکالی تبدیل و پشتیبانی تیم متخصص و مجرب این مجموعه بهره‌مند خواهید شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین