اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۷۶۸

معرفی هتل باران آران و بیدگل

معرفی هتل باران آران و بیدگل
۲۲:۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

بوتیک هتل باران آران و بیدگل یکی از اقامتگاه‌های سنتی در شهر آران و بیدگل است که به تازگی افتتاح شده و هشت اتاق دارد. قدمت این اقامتگاه به دوره قاجار برمی‌گردد. آران و بیدگل یکی از شهرهای شمالی استان اصفهان است که مناطق دیدنی و گردشگری زیادی دارد. اماکن تاریخی و دریاچه تماماً سفید نمک از دلایلی است که می‌تواند سفر به این شهر را برای شما دیدنی کند.

بوتیک هتل باران آران و بیدگل در دو بخش ساخته شده است. قسمت اول مربوط به دوره قاجار سال 1290 و قسمت دوم مربوط به دوره پهلوی اول در سال 1318 بنا شده است. بوتیک هتل‌ها و سراهای سنتی در شهر کاشان هم با حفظ معماری سنتی خود توانسته‌اند عده زیادی از گردشگران را به سمت این بوتیک هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی جذب کنند. در این بخش از سفربازی سعی داریم بوتیک هتل باران آران و بیدگل و خدماتش را بیشتر به شما معرفی کنیم.

امکانات بوتیک هتل باران آران و بیدگل

بوتیک هتل باران هشت اتاق دارد که هر کدام از آن‌ها دارای تخت‌های یک تا چهار نفره است و تخت‌های اتاق‌ها به صورت دبل و تویین به مهمانان ارائه می‌شود. شما با توجه به تعداد نفرات خود می‌توانید هر کدام از اتاق‌ها را که خواستید رزرو کنید. توجه داشته باشید که رزرو اتاق‌ها نیاز به تایید میزبان دارد. البته که این تایید ده دقیقه بیشتر از شما زمان نمی‌گیرد. کارشناسان و پشتیبان‌های ما در سایت سفربازی این کار را به سرعت برای شما انجام می‌دهند.

انواع اتاق‌های هتل باران آران و بیدگل

اتاق‌های هتل باران شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شاه نشین (ظرفیت 9 نفر) می‌شود. اتاق‌های دو تخته دارای تخت‌های تویین و دبل است. اتاق سه تخته هم شامل سه تخت تویین می‌شود. اتاق‌های این مجموعه همگی دارای حمام و دستشویی هستند به غیر از اتاق دو تخته تویین.

این اتاق‌ها امکان افزایش ظرفیت اضافه ندارد، برای همین هنگام رزرو اتاق باید به این موضوع دقت کنید. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به کف سنگ، یخچال، خدمات خانه‌داری، خدمات نظافت روزانه اتاق، جالباسی، کف فرش، دیزاین خاص و میز آرایش اشاره کرد.

جاهای دیدنی کاشان

یکی از مواردی که باعث می‌شود کاشان و شهرهای اطرافش مورد توجه گردشگران قرار بگیرد جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر کاشان است که جزء پرطرفدارترین و معروف‌ترین نقاط گردشگری به شمار می‌رود. حمام فین کاشان، خانه طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌های، مسجد و مدرسه آقا بزرگ، کویر ابوزید آباد، خانه عباسیان، روستای ابیانه، تنها چند مورد از جاهای دیدنی کاشان است. شما هم اگر دوست دارید همزمان از جاذبه‌های دیدنی آران و بیدگل بهره ببرید و هم نقاط گردشگری کاشان را ببینید، می‌توانید با اقامت در بوتیک هتل باران آران و بیدگل با یک تیر دو نشان بزنید.

معرفی هتل باران آران و بیدگل

قوانین لغو یا رزرو اتاق‌های بوتیک هتل باران

بوتیک هتل باران آران و بیدگل امکان پذیرش 24 ساعته دارد. شما با رزرو هر کدام از اتاق‌های این هتل می‌توانید هر زمان که خواستید کارهای پذیرش اتاق را انجام دهید. همچنین ساعت ورود به اتاق 14 و ساعت خروج تا 12 ظهر خواهد بود.

اگر قصد داشتید اتاق را لغو یا تاریخ رفتن به آن را تغییر دهید، طبق قوانین لغو هتل این کار انجام خواهد شد. با توجه به تفاوت قیمت‌ها در زمان‌های مختلف سال، قوانین لغو یا کنسلی رزرو بعد از استعلام از جانب هتل به شما اعلام خواهد شد.

قوانین ورودی یا خروجی اقامتگاه

این اقامتگاه برای رزرو اتاق نیاز به تایید میزبان دارد. همچنین ساعت ورود: از 14:00 الی 23:59 و ساعت خروج: از 08:00 تا 12:00 است. ورود حیوان خانگی غیر مجاز است و در عین حال امکان برگزاری جشن و مراسم در این هتل وجود ندارد.

سایر قوانین مربوط به بوتیک هتل باران

  • اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز است.
  • افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی می‌توانند در این اقامتگاه حضور یابند.
  • اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز است.
  • نرخ کودک تا 2 سال رایگان و بالاتر از آن مانند نفر اضافه محاسبه می‌شود.
  • ارائه مدارک شناسایی سایر مسافرین الزامی است.

از امکانات عمومی بوتیک هتل باران آران و بیدگل، می‌توان به اینترنت، لاندری (خدمات خشکشویی)، جعبه کمک‌های اولیه، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و آشپزخانه عمومی اشاره کرد. حیاط این هتل هم بسیار زیباست و در زمان‌های خالی خود می‌توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. اگر برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی کاشان و آران و بیدگل نیاز به راهنما داشتید، می‌توانید با پرداخت هزینه با راهنمای تور هتل همراه شوید و به گشت و گذار در بافت تاریخی این شهر تماشایی بپردازید.

سخن آخر در مورد بوتیک هتل باران آران و بیدگل

هتل باران یکی از هتل‌های تازه تاسیس در شهر آران و بیدگل است که امکانات و خدمات ویژه‌ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل که قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد با بافت سنتی و فضای جذاب خود می‌تواند لحظات بی‌نظیری را برای شما بیافریند. همچنین اولین بانک شهر آران و بیدگل در این بنا تاسیس شده است. اگر قصد داشته باشید دو روز از آشفتگی شهر شلوغ خود فاصله بگیرید و در یک فضای امن استراحت کنید، قطعا هتل باران آران و بیدگل انتخاب مناسبی خواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین