اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۶۲

منصوریان در پی محو جادوی برزیلی

ادینهو که صابونش را در جام حذفی دوفصل پیش به تن استقلال امیر قلعه نویی زد، حالا تحت عنوان شاگرد برای این سرمربی، مقابل استقلالی ها به میدان خواهد آمد، آن هم در شرایطی که سابقه گلزنی برابر استقلال در لیگ برتر را دارد.
۱۱:۱۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال تیم ۱۸ امتیازی علیرضا منصوریان در ایستگاه سیزدهم لیگ برتر میزبان تراکتورسازی مدعی است. دیداری که در چند روز گذشته تحت تاثیر جدال رحمتی و قلعه نویی که با هم اختلاف دارند قرار گرفته است.
 
تبریزی ها با ۲۴ امتیاز جدی ترین تعقیب کننده پرسپولیس صدرنشین هستند و این یعنی حساس تر شدن نبرد دو سرمربی استقلالی در آوردگاه آزادی.

استقلال و تراکتورسازی در ادوار لیگ برتر ۱۶ مرتبه برابر یکدیکر قرار گرفته اند که همواره تقابل هایشان حساس و نفس گیر دنبال شده است. با این حال در ایستگاه شماره ۱۳ لیگ شانزدهم شرایط تا حدودی متفاوت تر خواهد بود.
 
تراکتورسازی که تاکنون مانند پرسپولیس رنگ شکست را ندیده امیدوار است از استقلال یک مغلوب بسازد تا بلکه با لغزش احتمالی پرسپولیس در خانه پدیده مجددا به صدر باز گردد. از سوی دیگر استقلال با علیرضا منصوریان بعد از ناکامی برابر گسترش فولاد، صبا را برد تا با روحیه ای مناسب برابر تبریزی ها به میدان برود.

آبی ها اگر می خواهند در جمع مدعیان بالای جدول حضوری پررنگ تر داشته باشند باید یکی از جدی ترین رقبای خود یعنی تراکتورسازی را در نبرد مستقیم، شکست دهند. درمقابل تیم بابرنامه تبریزی بیدی نیست که به راحتی بلرزد.
 
بزرگترین شانس تبریزی ها در نبرد با آبی پوشان تهرانی مردانی هستند با تجربه که در خط آتش تراکتورسازی امتحان خود را پس داده اند.
 

 
لوسیانو ۳۴ ساله خطرناک
امروز علیرضا منصوریان برای اینکه خیالش از بابت رسیدن به امتیاز آسوده باشد برنامه های ویژه ای خواهد داشت تا مدافعانش یک لحظه هم از لوسیانو ادینهو برزیلی چشم بر ندارند.
 
این برزیلی ۳۴ ساله بعد از حضوری ناموفق در لیگ ستارگان قطر دوباره به ایران بازگشت تا طی ۱۲ بازی و ۸۸۸ دقیقه ۵ گل به استقلال خوزستان،پیکان، فولاد و گسترش تبریز(۲) بزند.

با این اوصاف ۵ گل یاد شده تمامی هنر ادینهو نبوده و نیست. استقلالی ها خوب می دانند که یک لحظه غفلت از لوسیانو حتی در فاصله ۳۰-۴۰ متری از دروازه می تواند منجر به روییدن یک گل درون دروازه شان شود.

ادینهو که صابونش را در جام حذفی دوفصل پیش به تن استقلال امیر قلعه نویی زد، حالا تحت عنوان شاگرد برای این سرمربی، مقابل استقلالی ها به میدان خواهد آمد، آن هم در شرایطی که سابقه گلزنی برابر استقلال در لیگ برتر را دارد.

لوسیانو نخستین بار شنبه ۱۴ دی ماه سال ۱۳۸۷ با پراهن مس به استقلال گل زد. دیداری که البته در نهایت منجر به پیروزی ۱-۲ استقلال برابر کرمانی ها شد. ادینهو که در هفته اول لیگ نهم ۲ گل هم به پرسپولیس زد، برای دومین مرتبه در ایستگاه ۲۵ لیگ سیزدهم به استقلالی ها هنر گلزنی اش را یادآوری نمود.

در دیدار جمعه ۱۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ استقلال قلعه نویی با گل دقیقه ۴۲ محمد قاضی به پیروزی نزدیک شده بود که ضربه غیر قابل مهار لوسیانو در دقیقه اول از وقت های تلف شده بازی نتیجه را برابر کرد.
 
  

این برزیلی در لیگ چهارده به تراکتورسازی پیوست تا در ایستگاه هفتم رقابتها به پرسپولیس گل بزند و در هفته چهاردهم مسابقات به استقلال.

و بالاخره آخرین گل لوسیانو به استقلال یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال گذشته رویید. یک سال و ۷ ماه قبل استقلال پیش چشم هوادارانش –در هفته بیست و نهم لیگ چهاردهم- به تراکتورسازی تونی اولیویرا ۱-۴ باخت در شرایطی که نریمان جهان هت تریک کرد و ادینهو در دقیقه ۱+۴۵ یکی دیگر از گلهای میهمان را به ثمر رساند.

آیا امروز استقلال با سرمربی جوان خود باز هم گرفتار هنر گلزنی این برزیلی پا به سن گذاشته خواهد شد؟ یا اینکه منصوریان باهوش خواهد توانست جادوی برزیلی تراکتورسازی را محو برنامه های تاکتیکی خود کند؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین