اصفهان آهن ۱
آهن ملل

سایت خبرگزاری وانا| رسانه مستقل ایران

اخبار روز
سینمای ایران چه تصویری از معلمان نشان داده است؟ برای پاسخ به این سؤال با گزینه‌های پرتعدادی مواجه نمی‌شویم. ظاهرا معلمی شغل چندان جذابی برای سینماگران ایرانی نبوده است. 
محمدحسین لطیفی کارگردان و نویسنده از دغدغه خود مبنی بر لزوم پرداخت به حضور خداوند در فیلم‌ها به شیوه‌های مختلف گفت و جشنواره فیلم «رضوان» را مأمنی برای فیلمسازان جوان معرفی کرد.
مدت‌هاست که رضا عطاران در تلویزیون سریال جدیدی ندارد در حالی‌که برخی در فضای‌مجازی شایعاتی از حضور او را در این سریال مطرح می‌کنند اما کارگردان سریال به یک واقعیت اشاره کرد.
خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.
امیر جدیدی در فیلم بیوگرافی «منصور» در نقش منصور بهرامی تنیسور مشهور ایرانی ایفای نقش می‌کند.
ماشاءالله وروایی متولد سال۱۳۲۹ در کرمانشاه است. او رسکیومن یعنی سرمتخصص نجات هوایی و سرهنگ بازنشسته هوانیروز ارتش بوده و از نوجوانی در نمایش‌های دبیرستانی فعالیت داشته و بعد از ورود به ارتش در دانشگاه افسری نیروی هوایی تحصیلات خود را گذرانده است.
دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش گفت: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزئیات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.»
پرطرفدارترین